OM OSS

Hvordan det startet:

Swift-Cut Automation historie starter tilbake i 2011. På den tiden, eide Alan Swift et verksted, rettet mot bilindustrien. Lei av å leie inn hjelp og det å måtte sende arbeid ut av huset for å få laget deler, begynte han å bygge en liten CNC- plasmaskjæremaskin.

Drivkraften bak dette var å være mindre avhengig av sine leverandører, mens han ønsket å kunne håndtere sine bestillinger i et raskere tempo og være mer fleksibel. Den første maskinen ble veldig vellykket og det varte ikke lenge før Alan ble spurt om han kunne produsere en skjæremaskin for en tredjepart.

I mai 2011, sammen med sin forretningspartner Derek Davies, lanserte Alan Swift: Swift-Cut Automation.

Spol så raskt frem til 2016.  Swift-Cut er et dyktig team bestående av fremtidsrettede ingeniører, hvor alle deler engasjementet for fortsatt vekst gjennom kvalitet, innovasjon og god gammeldags «mye for pengene».

Med fokus på nye, spennende produkt utviklingsprogrammer og et voksende globalt nettverk av høy kvalitet, og med partnere i Europa, Skandinavia, Midtøsten, Afrika og Australia (med USA neste) er vi stolte av vår innovative visjon for fremtiden.

Vår misjon:

• Forplikter oss til å gi UK konstruert, høykvalitets, skjæreløsninger til rimelige priser
  • Global visjon: Bli nummer én når det kommer til skjæremaskiner i klassen, lett industri, skjæresektoren
  • Gi uovertruffen service og støtte til våre kunder og partnere
  • Forplikter oss til fortsatt vekst av Swift-Cut gjennom kvalitet, innovasjon og verdiskaping

Hvorfor velge oss:

• God verdiskapning i form av kvalitet, ytelse og støtte
  • Designet, utviklet og produsert i Storbritannia
  • Utmerket kundeservice