Swift-Cut 2500

PRO 2500

2500 Bordet – 2500 x 1250mm skjæreområde (8´x 4´)

Swift-Cut PRO 2500 er vår midterste plasma skjærebord. Det er en super løsning til et versted.

Helt ideelt for små verksteder, deleverksted, metallprodusenter, utdanningsinnstitusjoner, designere og kunstnere.

Fantastisk godt kvalitetsbygg og unikt opperativsystem som tillater deg å:

• Skjære i alt metall: rustfritt og mykt stål, aluminium, kobber, messing, sink etc.
  • Skjærer i tykkelsene fra 0,5mm til 25mm
  • Kjører i en hastighet fra 1 til 12 m/min
  • Leverer en superb skjærekvalitet

Alle tekniske spesifikasjoner

tech2500   2016-03-07_15-30-36

Ta det neste skrittet mot et prisgunstig metallskjære resultat som du styrer.

Ring for å få en demonstrasjon, eller send oss din egen fil, så kan vi skjære dem mens du ser på, i en Live online demonstrasjon via internett.

Funksjoner og tilleggsutstyr

Vi har utviklet noen innovative, smarte løsninger og muligheter for ekstrautstyr som gjør Swift-Cut markedsledere innenfor feltet plasmaskjæring. Se under for flere detaljer.

Sikkerhet

Helse og sikkerhet til både de som opererer maskinen og dem som er i dens umiddelbare nærhet er høyst viktig og prioritert. Alle våre UK produserte maskiner er CE merket. Vann og avsugsbord er tilgjengelig for å beskytte maskinoperatøren. Maskinkabinetter i plexiglass som gir beskyttelse mot gnister og metallpartikler for alle i nærheten, er også tilgjengelig.

features6

SwiftCam programvare

SwiftCAM er en CAD/CAM aplikasjon laget for å forenkle brukeren av alle våre Swift-Cut skjærebord, som veileder brukeren til produksjonen, med en enkel veiledning og minimaliserer tiden man vanligvis bruker på programeringsforbredelsene.<les mer>

Kabelbeskyttelse/kabelrenne og gaffeltruck hull

I tråd med vår filosofi om å være dedikerte og forbedre og overgå alle minimumskrav når det kommer til helse og miljøkrav, så er våre maskiner utstyrt med kabelbeskyttelse og kabelrenner for å fjerne all risiko slik at ikke noen skal snuble over løse kabler. Og i forsøk på å gjøre livet litt enklere når det kommer til transport og forflyttningsmuligheter, har vi laget hull til gaffeltrucken i fundamentet på maskinen. Dette gjør at du enkelt kan flytte den dit du måtte ønske.

Frittstående operatørkonsoll

Fri i alle aspekter av ordet. Den frittstående operatørkonsollen kommer som standard utstyr til alle våre maskiner, som gir deg mulighet til å bruke maskinen på avstand, hvis det er ønsket. Med en innebygget PC og en 18,5” flatskjerm, LCD monitor, et trådløst tastatur og mus for enkelhetens skyld, 500GB hardisc, 4GB RAM pluss en E-Stopp nødstoppknapp og enkel tilgang for vedlikehold.

Uttrekk

Vannbordet gir effektiv røykfjerning så ingen ekstra avtrekk er påkrevd. Avsugsbordet fanger røyk og partikkler undenifra skjæreområdet.