Swift-Cut 3000

PRO 3000

3000 Bordet – 3000 x 1500mm skjæreområde (10´x 5´)

Med et 3000 x 1500 mm skjæreområde, er Swift-Cut PRO 3000 vårt største plasma skjærebord med mulighet og styrke til å skjære så lenge du må behøve.

Dette skjærebordet, med sin robuste stålramme, og frittstående operatørkonsoll, er dette ideelt for versteder, deleverksted, metallprodusenter, utdanningsinnstitusjoner, designere og kunstnere.

Med portalparkering for å tillate et hel plate å bli lastet ovenfra og nedsunket rekkverk for lettere lasting, for ikke å snakke om det enkle, løpende, vedlikeholdet, så er Swift-Cut PRO 3000 virkelig svaret på alle dine skjærebehov.

Fantastisk godt kvalitetsbygg og unikt opperativsystem som tillater deg å:

• Skjære i alt metall: rustfritt og mykt stål, aluminium, kobber, messing, sink etc.
  • Skjærer i tykkelsene fra 0,5mm til 25mm
  • Kjører i en hastighet fra 1 til 12 m/min
  • Leverer en superb skjærekvalitet

Alle tekniske spesifikasjoner

tech3000   2016-03-07_15-30-36

Ta det neste skrittet mot et prisgunstig metallskjære resultat som du styrer.

Ring for å få en demonstrasjon, eller send oss din egen fil, så kan vi skjære dem mens du ser på, i en Live online demonstrasjon via internett.

Funksjoner og tilleggsutstyr

Vi har utviklet noen innovative, smarte løsninger og muligheter for ekstrautstyr som gjør Swift-Cut markedsledere innenfor feltet plasmaskjæring. Se under for flere detaljer.

Sikkerhet

Helse og sikkerhet til både de som opererer maskinen og dem som er i dens umiddelbare nærhet er høyst viktig og prioritert. Alle våre UK produserte maskiner er CE merket. Vann og avsugsbord er tilgjengelig for å beskytte maskinoperatøren. Maskinkabinetter i plexiglass som gir beskyttelse mot gnister og metallpartikler for alle i nærheten, er også tilgjengelig.

Kabelbeskyttelse/kabelrenne og gaffeltruck hull

I tråd med vår filosofi om å være dedikerte og forbedre og overgå alle minimumskrav når det kommer til helse og miljøkrav, så er våre maskiner utstyrt med kabelbeskyttelse og kabelrenner for å fjerne all risiko slik at ikke noen skal snuble over løse kabler. Og i forsøk på å gjøre livet litt enklere når det kommer til transport og forflyttningsmuligheter, har vi laget hull til gaffeltrucken i fundamentet på maskinen. Dette gjør at du enkelt kan flytte den dit du måtte ønske.

Frittstående operatørkonsoll

Fri i alle aspekter av ordet. Den frittstående operatørkonsollen kommer som standard utstyr til alle våre maskiner, som gir deg mulighet til å bruke maskinen på avstand, hvis det er ønsket. Med en innebygget PC og en 18,5” flatskjerm, LCD monitor, et trådløst tastatur og mus for enkelhetens skyld, 500GB hardisc, 4GB RAM pluss en E-Stopp nødstoppknapp og enkel tilgang for vedlikehold.

Software –ul SwiftCAM

SwiftCam programvare

SwiftCAM er en CAD/CAM aplikasjon laget for å forenkle bruken av alle våre Swift-Cut skjærebord, som veileder brukeren til produksjonen, med en enkel veiledning og minimaliserer tiden man vanligvis bruker på programeringsforbredelsene.<les mer>

Uttrekk

Vannbordet gir effektiv røykfjerning så ingen ekstra avtrekk er påkrevd. Avsugsbordet fanger røyk og partikkler undenifra skjæreområdet.