Swift-Cut PRO

PRO 3000 XP

Swift-Cut PRO 3000 XP – CNC Plasmaskjæremaskin

Vi presenterer den nyeste maskinen i vår kolleksjon, Swift-Cut PRO 3000 XP. Maskinen er nyskapende i sin design og mer robust enn noensinne. Den nye Pro 3000 XP maskinen er utviklet med produksjonsskjæring i tankene. Det kan nå jobbe sammen med Hypertherm MAX PRO 200 & Thermal Dynamics Auto-Cut 200 XT. De nye driverne tilbyr OMRON 400w AC servomotorer for X + Y-aksen som gir forbedret nøyaktighet.

Den væskekjølte, mekaniserte brenneren er montert på en re-designet, kraftig, portal og gir en solid plattform for høy-strømstyrke skjæring. Dette gjør det mulig for en hullslags- kapasitet opp til 32mm og forbedrede skjærehastigheter, med blandet skjærings gass tilgjengelig, åpner det for bruk av alle plasma alternativer. Den økte fribords-høyden fra skjærebordet til portalen gir det mulighet for skjæring av opptil en 150 mm boks-konstruksjon. Legg til muligheten for å utnytte vanntåke-teknologi, som ikke bare vil gi deg et presist kutt, men som er den optimale teknologi for å arbeide med rustfritt stål og aluminium, og Swift-Cut PRO er virkelig ALT maskinen utgir seg for å være.