Swift-Jet

Swift-Jet Kraftig Vannskjæremaskin

Vi presenterer Swift-Jet – vår nye, rimelige og brukervennlige vannskjæreløsning. Med sin presisjonskjæring kan maskinen brukes på tekstiler, gummi, skum, plast, lær, kompositter, stein, fliser, glass, metall, mat, papir og mye mer. Maskinene våre kalibreres ved hjelp av Renishaws nyeste programvare og Ballbar testutstyr for å sikre enestående nøyaktighet. Swift-Jet kombinerer suveren pris med design, konstruksjon, komponenter, pumpe, programvare, installasjon, kundeservice, brukerstøtte og -opplæring av høyeste kvalitet

Maskinen er britisk:

• Designet
  • Konstruert
  • Produsert
  • Testet til maksimalt nøyaktighetsavvik
  • Installert og med teknisk støtte

Systempakken vår er satt sammen for å tilby en komplett løsning for dine skjærebehov. I en rekke ulike industrier har vi sett et økende behov for å designe, utvikle og skape egne prosjekter, og å unngå dyr outsourcing. Så å eie et vannskjæresystem har blitt en viktig del av virksomheten. Swift-Jet tilbyr:

• Fantastisk snittkvalitet.
  • Skaper interne forsknings- og utviklingsmuligheter.
  • Gir muligheten til å prototype komponenter og sikre kvalitet.
  • Eliminerer ventetid på deler anskaffet eksternt.
  • Reduserer kostnader og fjerner behovet for ekstern skjæring.
  • Økt omsetning og muligheten til å diversifisere.

Industrisektorer

Swift-Jet SJ3000 CNC vannskjæresystem er egnet til skjæring av materialer i en rekke ulike sektorer, inkludert:

Utdanning

• Enten det er til opplæring eller forskning, fungerer våre vannskjærere som læringsverktøy for universitetsingeniører og -fysikklaboratorier.
  • Enkel installasjon og intuitiv programvare er perfekt for rask prototyping av eksperimentelle konsepter og design.
  • Bordstørrelsene våre er ideelle for lokaler med begrenset plass.
  • Øker forskningspotensialet med mikromaskinering.

Arkitektur

• Abrasive vannstråler forenkler arkitekturdesign og produksjon av alt fra benkeplater i granitt til utendørsfasader og skilt.
  • Skjærer enkelt og nøyaktig til kompliserte utforminger og innlagte mønstre.
  • Til skjæring i en rekke ulike materialer, inkludert stein, betong, keramikk, hardgummi og glass.

Medisinsk

• Vannstråleløsningene våre gir nøyaktigheten som kreves i produksjon av medisinsk utstyr, fra proteser til utstyrsdeler.
  • Reduserer syklustid med minimale avvik og hurtig skjærehastighet.
  • Produksjon av medisinske komponenter, fra titan til rustfritt stål, etter dataframstilte mønster.

Bilindustri

• Fra motordeler i racerbiler til opphengsbraketter og gir til kjøretøyer og tog, tilbyr våre vannskjæremaskiner avanserte løsninger til transportbransjen.
  • Skjærer presisjonsdeler fra en rekke ulike materialer, inkludert aluminium, stål og karbonfiber.
  • Kutter syklustid uten kompliserte verktøybytter.

Optimaliserer produktivitet ved å stable plater og deler til skjæremønster.

Bruk av vannskjæring

Swift-Jet SJ3000 CNC vannskjæringssystemet kan skjære i nesten alle typer materialer. Ved bruk av ren vannskjæring, kan maskinen raskt og nøyaktig dele opp myke materialer som gummi, skum og annet pakningsmateriale. Ved abrasiv vannskjæring, er den i stand til å skjære nesten alle andre materialer i mange ulike tykkelser, f.eks.:

• Karbonstål
  • Rustfritt stål
  • Herdet verktøystål
  • Legeringer av alle typer
  • Aluminium
  • Titan
  • Kobber
  • Messing
  • Kullfiberforsterket plast
  • Glassforsterket plast
  • Annen armert plast
  • Glass
  • Stein
  • Betong
  • Keramikk
  • Gummi

Takket være Swift-Cut har dette aldri vært rimeligere eller lettere oppnåelig. Vannskjæreteknologi er ekstremt godt egnet til finskjæring uten markerte kanter, resulterer ikke i varmepåvirkede områder, produserer fine snitt og ingen avfall. Teknologien har evnen til å jobbe med nesten alle materialer og tykkelser, noe ingen annen skjæreteknikk er i nærheten av. Med sin brukervennlige programvare, og drevet av Hypertherm HyPrecision-pumper, tilbyr Swift-Jet høy, sektorledende skjæring på en rekke ulike materialer med minimal investering. Swift-Jet er enkel i bruk, og med eksepsjonell kundeservice og brukerstøtte, får du en rimelig og nøyaktig skjæremaskin av høy kvalitet.
For mer informasjon, kontakt: itec@itec.as eller ring oss på +47 95 800 700

Be om mer informasjon om våre skjærebord